ထခ်မွ နအဖ ျပဳတ္မည္။ --- စစ္အာဏာကို ၿပိဳေစလို ဝိုင္းဝန္းၿဖိဳဖ်က္ တစ္ေယာက္တစ္လက္ --- ေတာေရာ ၿမိဳ႕ပါ၊ ဝိုင္းေတာ္လွန္ ဧကန္ျပဳတ္က် - နအဖ၊ ျပည္သူ႔ဘက္က ရပ္တည္လိုလွ်င္ ျပည္သူ႔လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္သို႔ ဝင္ပါ။ ဆက္သြယ္ရန္ P.O Box (168) Mae Ping 50301, Chiang Mai Thailand - Email plfburma@gmail.com

Wednesday, July 6, 2016

ကြန္ျမဴနစ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္



ကြန္ျမဴနစ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
“ကြန္ျမဴနစ္” ဆိုတဲ့စကားကို စၾကားမိတုန္းက ကၽြန္ေတာ္အသက္ ၈ႏွစ္ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္ရွိမွာပါ။ ေတာင္ငူ မကၠမံလမ္း အိမ္ကိုလာလည္တဲ့ ကိုျမေမာင္ကို ကြန္ျမဴနစ္လို႔ေျပာတာသဲ့သဲ့ၾကားမိခ့ဲတာ၊ ဘာေၾကာင့္ သူလာလည္ရတာလဲလည္းကၽြန္ေတာ္ မသိ၊ ကြန္ျမဴနစ္လို႔ဘယ္သူက ေျပာလဲဆို တာလည္း မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ ကိုျမေမာင္လို႔ အေမတို႔ကေခၚေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ ဦးျမေမာင္ေပါ့။ သူက အသားညိဳညိဳ မ်က္ႏွာ သြယ္သြယ္။ အရပ္က  ကၽြန္ေတာ္ကို ထိုင္ဖက္ေနတဲ့ အေနအထား ေလာက္သာမွတ္မိေတာ့ အရပ္အနိမ့္ အျမင့္ကို ကၽြန္ေတာ္မခန္႔မွန္းႏိုင္ပါဘူး၊ သူမ်က္ႏွာပံုကိုလည္း ခတ္၀ါး၀ါး သာ မွတ္မိေတာ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ သူေျပာတဲ့ “ ေမာင္ေအးေဆာင္က သူစားခ်င္ရင္ တိုက္ရိုက္မေျပာဘဲ - ဦးေလးမုန္႔လက္ေဆာင္း စားေလ ဆိုၿပီး လမ္းက လာအသည္ကို ေခၚခိုင္းတတ္တယ္။ ” ဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္ရေနတုန္းဘဲ။ ေနာက္ေတာ့ ဦးျမ ေမာင္ကိုလည္း ထပ္မေတြ႕ေတာ့ပါဘူး။ “ကြန္ျမဴနစ္” ဆိုတာကိုလည္း လယ္သမား၊ကိုင္းသမား လို အလုပ္မ်ိဳးဘဲ ျဖစ္မွာလို႔ ကိုယ့္ဘာသာမွတ္ယူထားလိုက္ပါတယ္။
အေဖတို႔က ႏိုင္ငံေရးလုပ္ေပမဲ့ ကြန္ျမဴနစ္ဆိုတဲ့စကားလံုးတခါမွေျပာသံမၾကားရဘူး။သူတို႔  ေျပာၾက တာ လယ္ေျမအေၾကာင္း၊ လူေတြ အေၾကာင္းဘဲ။ ျပဴေစာထီး ဆိုတာေတာ့ပါတယ္။ တေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ အဖြါး ေဒၚေငြစင္ရဲ႕သား ကၽြန္ေတာ့ ဦးေလးေတာ္သူ တိုက္ပြဲမွာက်လို႔ သူ႕အေလာင္းကို သူ႔မိန္းမရွိရာရြာ ဆီပို႔ လာတယ္လို႔ ၾကားေတာ့တာဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ဦးျမေမာင္မ်ားလားလို႔ ထင္ေနမိတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အေမရဲ႕ အကို၀မ္းကြဲေတာ္တဲ့ ကိုဖိုးဆိတ္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ ေျပာၾကလို႔ သိရတယ္။ ကိုဖိုးဆိတ္က ဗမာျပည္ကြန္ျမဴနစ္ပါတီက ဗိုလ္တဲ့၊ နံမယ္က ဗိုလ္ထြန္း၀င္းတဲ့၊ သူ႔ကို ထန္းတပင္ရြာမွာ ရန္သူက၀ိုင္းမိေတာ့ ရန္သူက “ ေဟ့ - ဖိုးဆိတ္ ၊ မင္းကို၀ိုင္းထားၿပီ၊ လက္နက္ခ်။” လို႔ဆိုသတဲ့ ဦးေလးက လက္နက္မခ်ဘဲ ျပန္ခံပစ္ရင္း က်သြားတာလို႔ သိရတယ္။ သူ႕ဓါတ္ပံုကို ေတာ့ သူ႔မိန္မ ေဒၚဟန္ၾကည္ တခါကျပထားလို႔ ျမင္ ဘူးတယ္။ အေပၚကစစ္အင္က်ီ ေအာက္မွာပုဆိုးနဲ႔ ခါးကစစ္ခါးပတ္မွာ ေျခာက္လံုးျပဴး ခ်ိတ္ထားတယ္၊ လက္ပိုက္ ထားတယ္၊ ေခါင္းမွာနံျပားဦးထုပ္နဲ႔ ေဘးတိုက္ပံု။ လူပံုက ျမင္ေနက် အသားညိဳညိဳ ဗမာပံုေပါ့။ အခုေတာ့သူက်ဆံုးသြားပါၿပီ။ သူ႔အေလာင္းကို ရန္သူကလာ ပို႔ေပးတာကိုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ျခိမ္းေျခာက္ ၀ါဒျဖန္႔လိုက္တာဘဲ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္၊ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေဒါသကို ဆြသလိုလို၊ မခံခ်ိ မခံသာျဖစ္မိ တယ္။
ေဒၚဟန္ၾကည္နဲ႔ သူသား ကၽြန္ေတာ္ထက္ အနည္းငယ္သာငယ္တဲ့ ေမာင္ေအးကို တို႔ ေန ထိုင္တဲ့ ေတာင္ငူ ရန္ကုန္ကားလမ္းေဘးကရြာကို ဘယ္သူနဲ႔မွန္းမသိ ကၽြန္ေတာ္လိုက္သြားျဖစ္တယ္။  ဘတ္စ္ကားက အေလာင္းစဥ္ျပင္ထားတဲ့ အိမ္ေရွ႕လမ္းေပၚမွာရပ္ေပးေတာ့ ဆင္းၿပီးသြားရတယ္။ အေလာင္းထည့္ထားတဲ့ ေခါင္းကို အိမ္ၿခံ အျပင္ဘက္ ေရျမာင္းလိုဟာကို ကန္႔လန္႔ျဖတ္ စဥ္ထိုးတင္ ထားတာပါဘဲ။ ဒီလိုမ်ိဳး ေသဆံုး သူကို အိမ္ထဲ မထားရဘူးနဲ႔ တူပါတယ္။ ေဒၚဟန္ၾကည္တို႔ အိမ္းကလည္း ျမင္ေနၾက ၀ါးအိမ္ကေလးတခုပါ။ ဧည့္သည္ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔လာတဲ့ သူဘဲရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကေလးဘာ၀ ဘာမွလဲ မသိ ထံုးစံ လည္းလဲမသိ။ ခဏသာေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ေတာင္ငူျပန္ခဲ့တာပါဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္ၾကားမိတာတခုက ဒီဦးဖိုး ဆိတ္ဟာ ေတာ္ ေတာ္ၾကမ္းတယ္ တဲ့။ အိမ္မွာရွိတဲ့ ဘုရားစင္ ကိုလည္း ကန္ခ်တယ္လို႔ ဆိုတယ္။သူ႕အေမ အဖြါးေဒၚေငြစင္ဟာ အလြန္ဘုရားတရား ၾကည္ ညိဳပါတယ္။ အဖြါးေတာ့ ေတာ္ေတာ္စိတ္ညစ္မွာဘဲ လို႔လည္း ေတြးမိတယ္။ အဖြါးက ေတာင္ငူမွာကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ေနေတာ့ သူတို႔ သားအမိလည္း ဆံုျဖစ္တာလည္း တခါမွ မၾကားမိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္  ဦးေလးဖိုးဆိတ္အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ခံစား ခ်က္ေတြက ရႈတ္ေထြးေနခဲ့တာပါဘဲ။ ဒါေပ မဲ့ကြန္ျမဴနစ္ ဆိုတာ အစိုးရကို တိုက္တဲ့သူဘဲ ဆိုတာေတာ့သိလာတယ္။
ဗိုလ္ေန၀င္းအာဏာသိမ္းၿပီး အေဖတို႔ ပထစ အစိုးရျပဳတ္ေတာ့ ေတာ္လွန္ေရးလုပ္ဖို႔ေလ့လာ လာတဲ့ အခါ ပါတီတရပ္ရွိဖို႔လိုအပ္တာကိုေတြ႕ရွိၿပီး ပါတီတခုခုနဲ႔ ဆက္သြယ္မိေအာင္က်ိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေတြ ကို ေတာ့ “ေနာက္တန္းကဗမာတေယာက္”  စာအုပ္မွာ ေရးခဲ့ၿပီးသား၊ တြံေတးေတာႀကီးတန္းက အလံနီ ကြန္ျမဴ နစ္ပါတီ နဲ႔ ဆက္မိၿပီး လႈပ္ရွားခဲ့တယ္၊ လႈပ္ရွားမႈေတြသာလုပ္ျဖစ္ၿပီး သေဘာတရားနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ သိပ္မ ေဆြးေႏြးျဖစ္ၾကပါ၊ လမ္းစဥ္နဲ႔ လုပ္ငန္းေတြေလာက္ သိမီွသေလာက္လုပ္တာပါဘဲ။ အဲဒီတုန္းကလည္း ရုရွား ဆိုဗိယက္ကြန္ုျမဴနစ္ပါတီ အႀကိမ္ ၂၀ေျမာက္ကြန္ဂရက္ လမ္းစဥ္အေပၚ အျငင္းအခံုျပင္းထန္ေနတုန္းေပါ့။ ဒီ ေဆာင္ပါးက လမ္းစဥ္ေတြ ထက္ ကြန္ျမဴနစ္ အဘိဓမၼာကို ျမင္သေလာက္တင္ျပခ်င္တာျဖစ္ေတာ့ လုပ္ငန္း လမ္းစဥ္ေတြကို ရွင္းလင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ေျမေအာက္လႈပ္ရွားမႈလုပ္ရင္း ကၽြန္ျမဴနစ္ သေဘာတရားေတြကိုလည္း တဘက္ကေလ့ လာေနမိ တယ္။ သခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္းက ကြန္ျမဴနစ္အက်င့္ကို လိုက္နာႏိုင္ရင္ ရဟႏၱာေတြ ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာ တာဖတ္ဘူးတယ္။   စကားလံုးအတိအက်နဲ႔ စာအုပ္ေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိေနတဲ့ ဦးေလးဖိုးဆိတ္နဲ႔ သခင္ကိုယ္မႈိင္းေျပာတဲ့ အခ်က္ကလည္း နဂိုကမ မရွင္းတဲ့ ကၽြန္ေတာ့ အတြက္ ပို ရႈပ္ေစခဲ့ပါ တယ္။ ကြန္ျမဴနစ္ ၀ါဒကို လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ႏိုင္ငံေရးလမ္းစဥ္လို႔ဘဲ ယူဆေနၾက တာေတြ႕ရတယ္။ အမွန္က ကြန္ျမဴနစ္ အဘိဓမၼာဟာ ကိုယ္က်င့္သိကၡါလည္းျဖစ္တာကို အေလး မထားၾကဘူး။
ကြန္ျမဴနစ္ေတြက ရုပ္၀ါဒီေတြ၊ ရုပ္၀ါဒီဆိုတာက လက္ေတြ႕က်မွ ယံုတာကိုဆိုလိုတာ၊ ဒီေနရာမွာ အဆိပ္အေၾကာင္း သိခ်င္ရင္ ေသာက္ၾကည့္ ရမယ္ ဆိုတဲ့ ရုပ္ၾကမ္း၀ါဒ လိုမ်ိဳးမဟုတ္သလို၊ ေရာဘတ္ အို၀င္လို အရင္းရွင္ေတြၾကားထဲမွာ ဘံုစံနစ္တည္ေဆာက္တာမ်ိဳးလည္းမဟုတ္ဘူး။ အေကာင္အထည္မဲ့ နိဗၺာန္တို႔၊ ေကာင္း ကင္ဘံုတို႔ကိုလည္း မယံုဘူး။ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္တို႔ ေကာင္းကင္ဘံုတို႔နဲ႔ အသားက် အက်ိဳး စီးပြါးျဖစ္ေနတဲ့ သူေတြက ဘယ္လို လုပ္လက္ခံႏိုင္ေတာ့မွာလဲ။ ဒါေတြက ျပႆနာစေတာ့တာပါဘဲ။
မသိႏိုင္တဲ့ အရာေတြကို ခုတံုးလုပ္ၿပီး အျမတ္ထုတ္တတ္ၾကတဲ့ စံနစ္ကို မာက္စ္က ၿဖိဳဖ်က္လိုက္တာပါ။ လူေတြ ခ်မ္းသာတယ္ဆိုတာ ပါရမီတို႔၊ ကုသိုလ္ကံတို႔ ေၾကာင့္လို႔ မေရမရာေရွးက ယံုေနေနတာ ကိုမာက္စ္က အစြန္းထြက္တန္ဖိုးေၾကာင့္ ၊ ဖိႏွိပ္ေသြးစုတ္မႈေတြေၾကာင့္လို႔ ေဖၚျပတဲ့ သက္ေသေတြ ထုတ္ေပးခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ဘဲ ကြန္ျမဴနစ္ေတြက “ မသိႏိုင္တာမရွိ ၊ မသိေသးတာ သာရွိတယ္၊” ဆိုတဲ့ အယူအဆနဲ႔ ေလာကကို ခြဲစိပ္ျဖာ ၾကည့္တတ္ေအာင္ ၾကည့္ ရဲေအာင္ တိုက္တြန္းခဲ့ၾကတယ္။ မသိႏိုင္ မသိအပ္တဲ့ ဖန္ဆင္းရွင္ ၊တန္ခိုးရွင္ ဆိုတာမ်ိဳးကို ရုပ္ ၀ါဒီကြန္ျမဴနစ္ေတြက မယံုၾကပါဘူး။မက္စ္၀ါဒက လက္ေတြ႕က်ပါတယ္။
မက္စ္၀ါဒ၏ ေလာကကို ခ်ဥ္းကပ္ပံု  အႏုပဋိေလာမအဖြင့္ကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္ လိုက္ပါက
၁ ။ အရာတိုင္းသည္ အဆက္အစပ္ရွိသည္ ။
၂ ။ အရာရာတိုင္းသည္ ေျပာင္းလဲေနသည္။
၃။ အေရအတြက္မွ အရည္အခ်င္းသို႔ေျပာင္းလဲေနသည္။
၄။ အတြင္းပဋိပကၡသည္ အဓိကက်သည္။
ဆိုတာ တို႔ျဖစ္တယ္။ မာက္စ္ရဲ႕ ခ်ဥ္းကပ္ပံု ၄ ရပ္ကို ဆရာပါရဂူက ဗုဒၶရဲ႕ သစၥာ တရား ေလးပါးနဲ႔ ႏႈိင္းၿပီး “ မာက္စ္၀ါဒနဲ႔ ဗုဒၶ အဘိဓမၼာ” ဆိုတဲ့ စာအုပ္မွာ ဖတ္ဘူးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူက မာက္စ္၀ါဒရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္က ကြန္ျမဴနစ္လူ႔အဖြဲ႕ အစည္းတည္ေဆာက္ေရး ျဖစ္ၿပီး၊ ဗုဒၶရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္က နိဗၺာန္ (စိတ္)ျဖစ္တာကို ေတာ့မရွင္းဘူးလို႔ မွတ္သားမိတယ္။
အႏုပဋိေလာမ ရုပ္၀ါဒ နည္းနာကို အေက်အလည္ က်င့္သံုးလိုက္နာဖို႕ ဆိုတာကလြယ္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေလာကကိုခ်ဥ္းကပ္သံုးသပ္ရာမွာ မ်ားစြာအသံုးက်တာေတာ့ အမွန္ပါဘဲ။ ဗုဒၶအဘိ ဓမၼာက ေလာကကို အဆိုးျမင္ ၿပီး၊ မာက္စ္က အေကာင္းျမင္ပါတယ္၊ လက္ရွိေလာကမွာကို ကြန္ျမဴနစ္စံနစ္ ဆီတေန႔ မဟုတ္တေန႔ ေရာက္ရမယ္လို႔ ယံုၾကည္တယ္၊ ေလာကကို ခ်စ္ခင္စြဲမက္ပါတယ္၊ ဗုဒၶအဘိဓမၼာ က ေလာကကို မုန္းတီးရြံ႕ရွာပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဘဲ ကြန္ျမဴနစ္ေတြဟာ ေလာက ေကာင္းက်ိဳးအတြက္ သြက္လက္ တက္ၾကြၾက တယ္လို႔ ယူဆႏိုင္ပါတယ္။
လူ႔သမိုင္းကိုသံုးသပ္ရာမွာ ေတာ့ မာက္စ္က ခ်ားလ္စ္ဒါ၀င္ရဲ႕ သီ၀ီရီကို အေျခခံၿပီး “ သမိုင္းေရး ရုပ္၀ါဒ” Historical Materialism ကိုတင္ျပခဲ့တယ္။ ဒီသမိုင္းေရးရုပ္၀ါဒ အခ်ဳပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ သေလာက္ ေျပာျပရရင္ လူ႕ေလာကႀကီးဟာ ကုန္ထုတ္လုပ္မႈျဖစ္စဥ္ႀကီး ျဖစ္တယ္၊ ဒီအထဲမွာ ကုန္လုပ္စြမ္းအားစုနဲ႔ ကုန္လုပ္ဆက္ဆံေရး ဆိုတာရွိတယ္။ အဲဒီႏွစ္ခု အဆင္ေျပေနရင္ လူေလာကႀကီးက သို႔မဟုတ္တိုင္းျပည္တခု ဟာ အဆင္ေျပေနမယ္၊ အဲဒီႏွစ္ခု သဟဇာတမျဖစ္ အထစ္အေငါ့ ျဖစ္ေနရင္ ပဋိပကၡေတြ ျဖစ္လာမယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။ ကုန္လုပ္ကရိယာ (ရုပ္)ေတြ တိုးတက္လာသ လို၊နည္း ပညာေတြတိုးတက္လာမယ္ လူ႕သမိုင္းက လည္း တိုးတက္လာမယ္။ ေခတ္ေတြေျပာင္း လာမယ္။ ေခတ္ အလိုက္ဖိႏွိပ္ခံနဲ႔ ဖိႏွိပ္သူလူတန္းစားေတြ တိုက္ပြဲျဖစ္ေနတယ္၊ ေနာင္ လည္းျဖစ္ေနဦးမယ္။ ကြန္ျမဴနစ္ လူ႕ေဘာင္မျဖစ္သ၍  လူတန္းစားတိုက္ပြဲေတြ နဲ႔ လူ႕ေလာက၊ လူ႕အဖြဲ႔ အစည္းႀကီးဟာ ေၾကာင္လိမ္ေလွခါး လို အဆင့္ဆင့္ တိုးတက္လာမယ္လို႔ ရွင္းျပခဲ့တာ ပါဘဲ။ဒီေနရာမွာ က်ဆံုး မည့္လူတန္းစားနဲ႔ တိုးတက္ေအာင္ျမင္လာမည့္ လူတန္းစားကို သိရွိေအာင္လည္း သူက ရွင္းျပထားခဲ့ပါတယ္။ ဒါကိုေတာ့ ဆက္လက္ေလ့လာၾကဖို႔ အႀကံျပဳပါရေစ။
လူေတြရဲ႕ အသိဟာလည္း သူက်င္လည္ရာ ဘ၀ပတ္၀န္းက်င္က ရခဲ့တာလို႔ဆိုပါတယ္။ေလာ ကႀကီးနဲ႔ ကင္းျပတ္ၿပီး ရရွိတာမဟုတ္လို႔ သူ႕အတန္းအစားအလိုက္ ခံစားခ်က္နဲ႔အသိေတြရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါက လည္း “ အားလံုးအရာေတြဟာ ဆက္စပ္ေနတယ္။” ဆိုတဲ့ နိယာမအတိုင္းပါဘဲ။ အလိုလိုသိလာတာမဟုတ္ပါ။
ကြန္ျမဴနစ္ေတြက ရုပ္၀ါဒယံုသလို၊ ရုပ္ဆိုတာ လိမ္လို႔ မရတာကိုလည္းယံုတယ္။ဒါေၾကာင့္ မလိမ္ၾက ဘူး။လိမ္ခ်င္ရင္လည္းလိမ္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ေပၚမွာဘဲ လို႔ ယံုတယ္။  လူေတြကို လိင္၊ အသားအေရာင္၊ ဘာသာေရး၊ လူမ်ိဳးေရးအရ၊ လုပ္အားအေပၚ၊ အသိဥာဏ္အေပၚ၊ သိကၡါအေပၚ အျမတ္ထုတ္တာကို မလုပ္ဖို႔၊ လုပ္ရင္လည္း တန္ျပန္ ခံရမယ္ဆိုတာကို ရုပ္အဘိဓမၼာအရ နား လည္းထားၾကတယ္၊ပရိယာယ္နဲ႔ လိမ္ညာလွဲ႕စားမႈေတြကို မယံုသလို၊ ရြံမုန္းတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီလိုရုပ္၀ါဒကို ယံုၾကည္တဲ့ ကြန္ျမဴနစ္ ဆိုတာ မေကာင္း ဘူးလား ေကာင္း လားဆိုတာေတာ့ စာဖတ္သူေတြ ကိုယ္တိုင္ စဥ္းစား ၾကည့္ေပါ့။
ကြန္ျမဴနစ္ ဆိုတာ ကြန္ုျမဳန္း ဆိုတဲ့ စကား အစုအဖြဲ႕ “ ဘံု” ကလာတာ၊ ကြန္ျမဴနစ္ဆိုတာ ဘံု၀ါဒီေပါ့။ရွိအတူ၊ မရွိအတူ စုေပါင္းေန၊ ေ၀မွ် စားေသာက္တဲ့ သေဘာထားရွိသူကို သာ ကြန္ျမဴနစ္ လို႔ေခၚ ႏိုင္တယ္။ ဒီေတာ့ ကိုယ္က်ိဳးအတၱေတြ ႀကီးစိုးလြန္းလွတဲ့ ပေဒသရာဇ္ေခတ္လို အရင္းရွင္ေခတ္ လို ေလာကမွာ ဒီလိုလူေတြ ေတြ႕ဖို႔လြယ္ပါ့မလား - ဒါေၾကာင့္ဘဲ သခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္းက ေျပာခဲ့ တာ ျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။ ဘယ္လိုဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဒီေဆာင္းပါးက ကြန္ျမဴနစ္တေယာက္ရဲ႕ က်င့္စဥ္ကို ပံုၾကမ္းေလာက္ေဖၚျပေပးႏိုင္ရင္ ေရးရက်ိဳးနပ္ပါၿပီ။
အမ်ားအက်ိဳးသယ္ပိုးႏိုင္ၾကပါေစ။
ဦးေအးေဆာင္။
ဇြန္ ၁၂၊ ၂၀၁၆။


0 comments: